11 May, 2023

11 May, 2023

אסטון מרטין חוגגת את הפורמולה וואן האחרונה בהצלחה עם מראה חדש בהשראת מכוניות מרוצים עבור DBX707

  • מהדורת DBX707 AMR23 חדשה ובלעדית חוגגת את הצלחתה של אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® קְבוּצָה
  • DBX707 AMR23 Edition הבלעדי מקבל את אותה זהות מירוץ כמו AMR23 F1® מכונית והמכונית הרפואית הרשמית של פורמולה 1®
  • דגשים נוספים זמינים כדי להגביר את מראה המירוצים עוד יותר כדי לשקף את ייחוס המירוצים של המותג

11 במאי 2023, גאידון, בריטניה: אסטון מרטין חוגגת את ההצלחה של אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® צוות עם שחרור מהדורת AMR23 בלעדית לרכב השטח היוקרתי החזק ביותר בעולם: ה-DBX707. נקרא על שם פורמולה 1 של המותג® המתמודד, מהדורת AMR23 יוצרת DBX707 שחולק זהות מירוץ עם ה-AMR23 F1® מכונית והמכונית הרפואית הרשמית של פורמולה 1® .

אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® לקבוצה הייתה התחלה מדהימה באליפות העולם בפורמולה 1 של FIA לשנת 2023 עונה כרגע במקום השני בדירוג הבנאים לשנת 2023. פרננדו אלונסו שם את הרף גבוה בסיבוב הפתיחה בבחריין כשסיים על הפודיום, ולמרות התמודדות עם תוצאות תאונת אופניים, לאנס סטרול היה רק ​​כמה מקומות אחריו. ערב הסעודית הלכה בעקבותיה וכך גם נקודות נוספות על הפודיום של אלונסו, באוסטרליה ולאחרונה במיאמי בסוף השבוע שעבר.

לרגל ההצלחה הזו, מהדורת DBX707 AMR23 מעלה את האינטנסיביות והנוכחות בכביש עוד יותר עבור רכב השטח היוקרתי האולטרה-יוקרתי של המותג. אוסף של מאפייני צבע וחיפוי ייחודיים על ידי השירות המותאם של אסטון מרטין, Q by Aston Martin, יוצר DBX707 המאחד את העולם המלהיב של F1® עם רכב השטח היוקרתי הדינמי והחזק ביותר בעולם, המעניק מראה מירוצים דינמי ואמיתי ביותר. מהדורת AMR23 מביאה תוכן בלעדי לחלק החיצוני של המכונית, לרבות צבע פודיום ירוק בהתאמה אישית, תג פגושים Q של אסטון מרטין וקליפר בלמים של Aston Martin Racing Green.

דגשים נוספים של AMR23 מעלים את רמות הקשב המדגישים את ה-F1® חיבור עם הדגשי סיד לערכת גוף הפחמן המפוסלת המזכירה את אלו ב-AMR23 F1® מכונית והמכונית הרפואית הרשמית של פורמולה 1® .

בפנים, מהדורת AMR23 מוסיפה תפירה ניגודית סיד בולטת לחלק הפנימי של Inspire Sport Duotone Onyx Black/Eifel Green, פורנירים מסיבי פחמן וסאטן כהה עם תכשיטים מסיבי פחמן. הלוגו של AMR23 מופיע גם על אדני הדלת כדי להשאיר את הנוסעים ללא ספק בקו הדם של מירוצים של אסטון מרטין.

אסטון מרטין DBX707 הוא השילוב המושלם של ביצועים מרהיבים, דינמיקה עילאית, סגנון שאין לטעות בו ויוקרה מוחלטת. נוצר כדי לספק לנהג שלו שליטה ודיוק ללא דופי, הרכב כולל שיפורים במנוע, תיבת ההילוכים, המתלים, הבלמים, המערכות האלקטרוניות והאווירודינמיקה שלו, המבשרים הגדרה חדשה של ביצועים והנאה מנהיגה. התוספת של מהדורת AMR23 מספקת מראה מירוצים אמיתי המדגיש את האישורים הממוקדים בנהג של ה-DBX707.

אלכס לונג, ראש תחום מוצר ואסטרטגיית שוק של אסטון מרטין אמר: "מהדורת AMR23 לוקחת את DBX707 לרמת אינטנסיביות חדשה, ויוצרת רכב שטח יוקרתי במיוחד עם נוכחות כביש מדהימה. זה תענוג אמיתי להציע מהדורה מיוחדת זו לרגל ההצלחות האחרונות של הפורמולה 1 שלנו® קְבוּצָה. אנו מתחרים בהצלחה בפסגת הספורט המוטורי העולמי וזה מייצג נדבך מרכזי באסטרטגיית המותג והמוצר שלנו עבור מכוניות הכביש שלנו. אנו מצפים לעמוד מאחורי הפורמולה הראשונה של אסטון מרטין ארמקו® הקבוצה שוב, בסיבוב הבא באיטליה".

מהדורת DBX707 AMR23 ודגשים נוספים של AMR23 זמינים כעת להזמנה ללקוחות.

אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® הקבוצה תמשיך במאבקה על פורמולה 1® הצלחה בפורמולה 1 QATAR AIRWAYS GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2023, שמתקיים ב-21 במאי 2023.