14 June, 2023

14 June, 2023

אסטון מרטין חוגגת את הפתיחה החגיגית של ספינת הדגל הראשונה שלה, Q ניו יורק

  • אורחים כולל הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס אהרון רודג'רס משתתפים בפתיחה החגיגית של ספינת הדגל העולמית האולטרה-יוקרה הראשונה של אסטון מרטין
  • Aston Martin DB12 החדש נחשף לראשונה בצפון אמריקה

 

14 ביוני 2023, ניו יורק, ארה"ב : אסטון מרטין קיבלה את פני האורחים למקום הדגל העולמי היוקרתי הראשון שלה, עם חגיגה גדולה לציון הפתיחה הרשמית של ש ניו יורק ב-450 Park Avenue במנהטן.

חוגגים את ה -110 של המותג הבריטי האייקוני ביום השנה, האורחים המוערכים שנכחו כללו את הקוורטרבק של ניו יורק ג'טס אהרון רוג'רס, השחקניות האמריקאיות זואי דיוטץ' וגבריאל יוניון, והמצו-סופרן הבריטית קתרין ג'נקינס OBE. האורחים התקבלו לקבלת קוקטייל בשעה ש ניו יורק עם סט דיג'יי בלעדי של איזבלה מסנט, ילידת בריטניה בניו יורק.

בין החגיגות, הסופר טורר הראשון בעולם ערך את הבכורה שלו בצפון אמריקה, עם Aston Martin DB12 החדש שנחשף לראשונה בשוק המסחרי הגדול ביותר של המותג. DB12 מעלה את עצמה מעבר לפלח ה-GT, מגדירה קטגוריה חדשה משלה ומציבה את הרף לביצועים גבוהים, התרגשות נהיגה, יוקרה וסטייל. דגם הביצועים החדש מצטרף בגאווה לקו הדם DB בן ה-75 של אסטון מרטין של מכוניות ספורט בריטיות יוצאות דופן שנבנו ביד.

בשבוע של פורמולה 1 השנייה של צפון אמריקה® מירוץ העונה בקנדה - מרוץ הבית של אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1™ נהג הקבוצה, לאנס סטרול – גם מכונית ה-AMR23 של אסטון מרטין הוצגה, מה שאפשר לניו יורקים להתבונן מקרוב בנשק המסלול שהניע את הקבוצה הבריטית למקום השלישי באליפות הקונסטרוקטורים.

על אודות ש ניו יורק

איפה Savile Row פוגש את Park Avenue. ש ניו יורק היא ספינת הדגל האולטרה-יוקרה הראשונה של אסטון מרטין הממוקמת ב-450 Park Avenue, בניו יורק.

המיקום החדש מביא את הרמות הגבוהות ביותר של השירות המותאם אישית של המותג הבריטי האייקוני, Q by Aston Martin לצפון אמריקה בפעם הראשונה, ומספק את חוויית המפרט היוקרתי המתוחכם ביותר הזמינה בכל מקום בעולם.

המיקום הראשון מסוגו מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיית המותג האולטרה-יוקרתי וחווית לקוח של אסטון מרטין, עם המחויבות לספק את הסביבה הטובה ביותר עבור לקוחותיה הנבונים ביותר כדי ליצור את אסטון מרטין האישית האינטימית שלהם.

ממוקם באחת הפינות הבולטות של מידטאון מנהטן, ש ניו יורק מאחד את אופי עבודת היד וההייטק של אסטון מרטין, ומציג את מיטב האומנות וההנדסה הבריטית על רקע חווית מפרט סוחפת, הודות לטכנולוגיה מתקדמת.

לורנס סטרול, היו"ר הבכיר של אסטון מרטין אמר: "פתיחת מיקום הדגל הראשון שלנו Q, בשוק המסחרי הגדול ביותר שלנו, היא הביטוי המובהק האחרון למעבר של אסטון מרטין למותג יוקרתי במיוחד. זה מדגים את שאיפתנו להניע צמיחה גלובלית וליצור חוויות לקוח גבוהות כדי להתאים את התשוקה של הבעלים שלנו לאסטון מרטין.

"אנו מזהים את המגמה הגוברת של התאמה אישית על פני פלח מוצרי היוקרה ורואים ערך עצום בהשקעה בחוויית הלקוח שלנו כדי ליצור את חוויות המפרט הטובות ביותר הזמינות בכל מקום בעולם. עם עלייה של 92% ב-Q על ידי אסטון מרטין ביבשת אמריקה בשנה שעברה, זה הזמן המושלם והמקום המושלם עבורנו לפתוח את מיקום הדגל העולמי הראשון שלנו".