30 May, 2023

30 May, 2023
  • DB12 היא אסטון מרטין הראשונה שמציעה את מערכת הסאונד ההיקפית החדשה של Bowers & Wilkins
  • מערכת סראונד עם 15 רמקולים מוגבר כפול 1,170W בהתאמה לערכי הליבה של DB12 של ביצועים גבוהים ויוקרתיות במיוחד
  • מוגדשת חושית, האיכות הסוחפת של מערכת השמע מושגת על ידי שיתוף פעולה הדוק בין אסטון מרטין ומהנדסי באוורס אנד ווילקינס
  • מערכת האודיו של Bowers & Wilkins שתופיע באסטון מרטינס בעתיד במהלך השנים הקרובות

30 במאי 2023 - גאידון, בריטניה: לראשונה ב-DB12 החדש, נהגי אסטון מרטין יוכלו ליהנות ממערכת השמע השמע החדשה של Bowers & Wilkins שפותחה במכוניותיהם בפעם הראשונה, כאשר שני מותגים בריטיים איקוניים מכריזים על שותפות אודיו חדשה ומלהיבה.

במרדף אחר החוויה החושית האולטימטיבית, צוותי ההנדסה ברמה העולמית של Bowers & Wilkins ואסטון מרטין עבדו יחד כדי לפתח שדרוג מערכת סראונד אופציונלית. תוך שימוש בטכנולוגיות וחידושים שנמצאו ברמקולים ובמוצרי האודיו המובילים בתעשייה של Bowers & Wilkins, מערכת מותאמת אישית זו עוצבה בצורה אקוסטית כדי לספק חווית האזנה מרהיבה באמת.

טכנולוגיות קנייניות בעלות ביצועים גבוהים, כגון טוויטרים של כיפה כפולה מאלומיניום ו-Continuum® יחידות הנעה בינוניות, מעניקות למערכת סאונד סראונד זו 15 רמקולים, מוגבר כפול של 1,170W, צליל מאוזן ומדויק. בינתיים, רמקולים ייעודיים תלת מימדיים וסאב וופר חזק מבטיחים את חווית הסאונד המרתקת ביותר האפשרית באסטון מרטין.

מוגדשת חושית, האיכות הסוחפת של מערכת האודיו הביצועים הגבוהים מושגת על ידי מיקום מושלם, כיוון וסימטריה של עמדות הרמקולים, שנבנו בקפידה עמוק לתוך המרקם של ה-DB12; דבר שהושג על ידי שיתוף פעולה הדוק בין אסטון מרטין ומהנדסים של באוורס אנד ווילקינס.

הושק בבכורה מדהימה במהלך פסטיבל הסרטים הבינלאומי של קאן ב-24 במאי 2023, ערכי הליבה של DB12 של ביצועים גבוהים ויוקרה במיוחד עומדים בראש הדור הבא של מכוניות הספורט של אסטון מרטין. ככזה הוא מבשר עידן חדש. כזה שיראה את כל דגמי אסטון מרטין מאופיינים בביצועים נפלאים, אינטגרציה חלקה של טכנולוגיות מתקדמות והסגנון הנשגב והאומנות המופתית שבהן המותג זכה למוניטין.

כיאה, לאורך תהליך הפיתוח של מערכת השמע בין אסטון מרטין ובוורס אנד ווילקינס, היה ברור מלכתחילה ששני המותגים האייקוניים מטמיעים את המאפיינים הללו, חולקים את אותם ערכי מותג, תוך התמקדות בחדשנות טכנית ותשוקה לרמה גבוהה. ביצועים.

כדי לחגוג את החזון המשותף הזה, השקת DB12 פותחת כראוי את תחילתה של השותפות הרשמית שתניב שיתוף פעולה נוסף, בשאיפה לרמות ביצועים גבוהות יותר.

אסטון מרטין DB12
DB12, שנחשב כסופר טורר הראשון בעולם, מגדיר קטגוריה חדשה משלו.

DB12 מספק שינוי קוונטי באופי הספורטיבי וביכולת הדינמית, המשלב חווית נהיגה נוצצת עם עידון יוצא דופן, טכנולוגיה חדישה ויוקרה מפנקת.



מבורך בביצועים יוצאי דופן ובטיפול כדי לספק ולתגמל את הנהגים התובעניים ביותר, השלדה המושחזת בקפידה מתאימה באופן מושלם למערכת הנעה מובילה בקטגוריית 680PS/800NM V8 Twin-Turbo. התוצאה היא אסטון מרטין נמרצת שזורחת עם אותנטיות, יכולת ותשוקה לספק חווית נהיגה שאין שני לה.

ההכרזה על DB12 מגיעה בזמן שאסטון מרטין חוגגת שתי אבני דרך משמעותיות ב-2023; ה -110 המונומנטלי שלו יום נישואין ו-75 שנים לקו הדגמים המהולל של DB.

על מערכת הסאונד סראונד של Bowers & Wilkins

מערכת הסאונד סראונד של Bowers & Wilkins, המוצעת כאופציה לראשונה אי פעם באסטון מרטין, מרוכזת סביב תצורה של 15 רמקולים, מגבר 14 ערוצים וטכנולוגיית עיבוד סאונד חדישה.

5x Bowers & Wilkins 25mm Nautilusטוויטר כיפה כפולה מאלומיניום

ממוקם בלוח המחוונים, בדלתות ומאחורי עמוד B, Bowers & Wilkins Nautilus™ טוויטר כיפה כפולה מאלומיניום נגזרים מה-Bowers & Wilkins Nautilus האייקוני™ רמקול, עם ערוצי דיפוזיה ספירליים שסופגים צליל מוחזר מהחלק האחורי של כל יחידת הנעה של טוויטר. הרזוננסים מצטמצמים למינימום עבור חווית האזנה מפורטת ומרתקת להפליא, שבה אתה שומע רק את האודיו שמהווה חלק מהביצוע.

5x Bowers & Wilkins Continuum® רמקולים לטווח הביניים

ממוקם בקרבת הטוויטרים, ה-100mm Continuum® רמקולים לטווח הביניים מייצגים תוצאה של פיתוח של שמונה שנים, ומספקים צעד גדול קדימה בביצועי הרמקולים הבינוניים. האותנטיות והדיוק בשחזור של קולות וכלי נגינה יוצרים צליל מציאותי באמת בכל ה-DB12, עבור כל הנוסעים. בהתבסס על עיקרון השליטה והגמישות האופטימלית, המבנה המרוכב הארוג מובל בקפידה כדי לספוג תהודה לא רצויה וכתוצאה מכך צליל בינוני נקי יותר עם רעש לא רצוי נמוך יותר, וכתוצאה מכך ביצועים נייטרליים פתוחים יותר.

עם הגימור הכסוף היפה שלו, ה-Continuum™ קונוס מושך חזותית כמו שהוא מתקדם טכנולוגית.

טכנולוגיית Tweeter-on-Top

טכנולוגיית הטוויטר-על-טופ רואה את הטוויטר מופרד משאר הארון כדי להפחית את הצבע. בתוך מכונית, הוא גם ממזער השתקפות אקוסטית מהשמשה הקדמית, במקום זאת מכוון את הקול ישירות אל הנוסעים. התוצאה היא בהירות משופרת של המערכת, וכתוצאה מכך צליל יותר מפורט, ברור וטבעי. שלושה טוויטרים רכובים יושבים בגאווה על לוח המחוונים של ה-DB12 ומשלימים את הפנים המעוצב ביותר.

השותפות החדשה מבטיחה לספק רמה מוגברת של ביצועים, טכנולוגיה ומעורבות נהגים על ידי הרחבת חווית אסטון מרטין לשמע ומוזיקה לרכב - מרכיב מרכזי בריגוש שבנהיגה.

מרק רייכמן, סגן נשיא בכיר ומנהל קריאייטיב ראשי באסטון מרטין, אמר: "בשחר החדש של מכוניות הספורט של הדור הבא שלנו, חללי פנים מעוצבים במדויק ברמת קוטור חיוניים למתן חוויה סוחפת, רגשית, אנושית לחלוטין. הצליל הטהור של המנועים שלנו לבדו כבר מספק רגשות ותחושות פנימיות. ועכשיו, עם התוספת של צליל מחורר באמת המועבר בצורה כה ברורה דרך מערכת השמע החדשה שפותחה, התאמנו את עיצובי הפנים שלנו עם חדשנות וטכנולוגיה חדשה, כך שהנהגים שלנו ירגישו את האנרגיה, ירגישו את הרוגע, ירגישו את היוקרה, הכל בבת אחת. באוורס ווילקינס סיפקו מערכת שגם עונה על שאיפות העיצוב הללו וגם מבטיחה שהיא תיראה בולטת כמו שהיא נשמעת. נהגים יכולים להשתמש בו כפי שהם רוצים ליצור חוויה מושלמת משלהם".

דן שפרד, סגן נשיא לרישוי ושותפויות ב-Bowers & Wilkins, אמר: "ההתיישרות של באוורס ווילקינס עם אסטון מרטין היא טבעית לחלוטין, כאשר שניהם חוגגים את המורשת הבריטית שלהם תוך שהם ידועים בחדשנות וביצירת חוויות מרגשות. בנוסף לאינטגרציה של מכונית אודיו, השותפות החדשה והמרגשת הזו תוביל גם לשיתופי פעולה גבוהים יותר של המותג בעתיד. אנו מצפים בגאווה לפרק הבא".