May 24, 2023

May 24, 2023

הכירו את Aston Martin DB12: הסופר טורר הראשון בעולם

  • DB12 מבשר עידן חדש עבור אסטון מרטין כראשון מכוניות הספורט מהדור הבא שלה
  • DB12 חדש ומודגש מספק שינוי קוונטי ומציב את הרף לביצועים, יוקרה וסטייל במיוחד
  • העיצוב החיצוני הנועז והאסרטיבי של ה-DB12 החדש הוא הביטוי המושלם של כוח ועוצמה
  • הספק הטוב ביותר מסוגו של 680PS/800Nm ממנוע 4.0 V8 Twin-Turbo מעלה את רמת ההתרגשות בנהיגה לסטנדרט חדש
  • רוחב עצום של יכולת ממזג דינמיקה מרגשת עם עידון ונוחות
  • מערכת מתלים חדשה לגמרי הכוללת בולמים אדפטיביים חכמים חדשים, דיפרנציאל אחורי אלקטרוני (E-diff) ואסטון מרטין בהזמנה אישית 21 אינץ' מישלן Pilot Sport 5 S בין הדגשים הטכניים
  • מערכת המידע והבידור החדישה ביותר של אסטון מרטין מהווה את החלק המרכזי של חלל הפנים החדש לגמרי
  • עיצוב פנים יוקרתי במיוחד מתמקד בתא הטייס המתמקד בנהג, המשלב טכנולוגיות עדכניות עם אומנות וחומרים יוקרתיים
  • מהירות מרבית של 202 קמ"ש, 0-60 תוך 3.5 שניות
  • משלוחים מתוכננים להתחיל ברבעון השלישי של שנת 2023

24 במאי 2023, גאידון, בריטניה : אסטון מרטין גאה להציג את ה-DB12 החדש. מספק שינוי קוונטי באופי הספורטיבי וביכולת הדינמית, הדור החדש הזה של קו הדם האגדי של DB מגדיר קטגוריה חדשה משלו. בשילוב חווית נהיגה מנצנץ עם עידון יוצא דופן, טכנולוגיה חדישה ויוקרה מפנקת, ה-DB12 דורש הגדרה חדשה. גרנד אינו מספיק; זהו הסופר טורר הראשון בעולם.

ה-DB12 לוקח כיוון חדש. כזה שהופך אותו לדגם ה-DB השלם והמושג ביותר בהיסטוריה של אסטון מרטין. מבורך בביצועים יוצאי דופן ובטיפול כדי לספק ולתגמל את הנהגים התובעניים ביותר, השלדה המושחזת בקפידה מתאימה באופן מושלם למערכת הנעה מובילה בקטגוריית 680PS/800NM V8 Twin-Turbo. התוצאה היא אסטון מרטין נמרצת שזורחת עם אותנטיות, יכולת ותשוקה לספק חווית נהיגה שאין שני לה.

ה-DB12, תוכנן כדי למקסם את הביצועים ולהעצים את הרגש, הוא תוצר של גישה הוליסטית. כזה שמתחיל בעלייה משמעותית בקשיחות המבנית ומסתיים בצמיגי Michelin Pilot Sport 5 S המיוצרים לפי המפרט המדויק של אסטון מרטין. נתמך על ידי מערכת מתלים חדשה לגמרי הכוללת את הבולמים האדפטיביים העדכניים ביותר, השליטה והחיבור מוגברים עוד יותר על ידי מערכת היגוי כוח בסיוע אלקטרוני (EPAS) מדויקת וישירה במיוחד ודיפרנציאל אחורי אלקטרוני (E-Diff) המשפר את הזריזות ומביא את DB12 חי על הכבישים הדינמיים ביותר.

נתמך על ידי מערכת בקרת יציבות אלקטרונית (ESC) המובילה בתעשייה, המשתמשת במדידת אינרציה עם שישה צירים כדי לחזות אחיזה זמינה, ה-DB12 גם נותן לנהג בחירה בין חמישה מצבי נהיגה מוגדרים מראש המאפשרים את החופש לחקור בהדרגה את גבולות האחיזה ומשיכה בביטחון מלא ובטיחותי. במילים פשוטות, אף הפקת סדרה, אסטון מרטין, לא הקדישה את עצמה כל כך להצבת אמות מידה דינמיות חדשות.

ההכרזה על DB12 מגיעה בזמן שאסטון מרטין חוגגת שתי אבני דרך משמעותיות ב-2023; יום השנה ה-110 המונומנטלי שלו ו-75 שנים לקו הדגמים המהולל של DB. כאשר המייסדים ליונל מרטין ורוברט במפורד יצרו רשמית את השותפות שהפכה לאסטון מרטין, הם הציתו יותר ממאה שנה של תשוקה לרכב, חדשנות בריטית מתקדמת והצלחת מרוצי אוקטן גבוה. זה מגיע בזמן שבו אסטון מרטין נהנית מאחת התקופות הדינמיות ביותר בהיסטוריה בת 110 השנים שלה הודות להצלחה מתמשכת בפודיום בפורמולה 1 2023® עונה. התחרות בפסגת הספורט המוטורי העולמי נותרה נדבך מרכזי באסטרטגיית המותג והמוצר של המותג.

ערכי הליבה של DB12 של ביצועים גבוהים ואולטרה יוקרה עומדים בראש הדור הבא של מכוניות הספורט של אסטון מרטין. ככזה הוא מבשר עידן חדש. כזה שיראה את כל דגמי אסטון מרטין מאופיינים בביצועים נפלאים ודינמיקה מדויקת, אינטגרציה חלקה של טכנולוגיות מתקדמות והסגנון הנשגב והאומנות המופתית שבהן המותג כבר מזמן ידוע.

רוברטו פדלי, מנהל הטכנולוגיה הראשי של אסטון מרטין אמר על ה-DB12 החדש: "DB12 היא מכונית סטייטמנט. כזה שמוכיח את מעמדה של אסטון מרטין כמובילה בביצועים, דינמיקה, הנדסה וטכנולוגיה. דחפנו כל היבט של המכונית הזו להיות הטובה בכיתה. התוצאה היא יותר כוח וביצועים מיריבותיה. בשילוב עם טיפול יוצא דופן ופסקול מרגש, זוהי מכונית עם תשוקה ואופי ספורטיבי באמת. באופן מכריע, הודות ליכולת הרוחב שלו, השגנו זאת מבלי להתפשר על עידון, נוחות ויוקרה. יחד עם השימוש שלנו במערכות בקרה דינמיות ומידע בידור מובילות בתעשייה, DB12 הוא ההתחלה של העידן החדש והמרגש ביותר של אסטון מרטין".

ביצועים - מעורבות חדה יותר ממערכת הנעה מובילה בכיתה

לא מתנצל וחד משמעי, DB12 משמיע הצהרה נחרצת. כזו שמשדרת ביטחון עצמי של מכונית שניחנה בזמן של 0-60 קמ"ש של 3.5 שניות, מהירות מרבית של 202 קמ"ש והעוצמה הטובה ביותר בקטגוריה ממנוע ה-4.0 Twin-Turbo V8 שלה. מנוע יוצא דופן זה שנבנה בעבודת יד, מכוון על ידי מהנדסי אסטון מרטין כדי לספק 680 כ"ס/671 כ"ס מובילים ב-6000 סל"ד ו-800 ננומטר/590 פאונד רגל בין 2750-6000 סל"ד; עלייה של 34% בהשוואה ל-DB11 היוצא.

תפוקות גבוהות יותר אלו הושגו באמצעות פרופילי פקה שונה, יחסי דחיסה אופטימליים, מגדשי טורבו בקוטר גדול יותר וקירור מוגבר. כדי לנהל דרישות תרמיות מוגברות, תוכננה מחדש מערכת הקירור לחלוטין, עם שני מצננים נוספים שנוספו לרדיאטור הראשי המרכזי הקיים. כדי להבטיח את השגת טמפרטורות האוויר הרצויות של כניסת המנוע בכל התנאים, הותקן רדיאטור נוסף בטמפרטורה נמוכה למעגל המים של מקרר הטעינה.

בנוסף, למקרר שמן המנוע החיצוני העזר יש כעת יותר משטח הפנים של קודמו על מנת לנהל את הדרישות ממעגל הסיכה. הקירור עבר אופטימיזציה נוספת על ידי שיפור זרימת האוויר התרמית, גידול של 56% בפתחים הפתוחים המאפשרים ליותר אוויר קר לזרום לתוך הרדיאטורים, בעוד שפתחי מכסה מנוע המורכבים במרכז הממוקמים מעל צמד הטורבו מאפשרים לאוויר חם לברוח.

טיפול ודינמיקה - ה-DB החד ביותר אי פעם

הכוח מוזן דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ולראשונה בדגם Aston Martin DB, דיפרנציאל אחורי אלקטרוני (E-Diff). דיפרנציאל זה מקושר למערכת בקרת היציבות האלקטרונית (ESC) של המכונית. שלא כמו דיפרנציאל מוגבל החלקה קונבנציונלי, הוא יכול לעבור מפתיחה מלאה ל-100% נעילה תוך עניין של אלפיות שניות, מה שמעניק לנהג תגובה מקסימלית לטיפול מדויק ועקבי יותר.

עובד בהרמוניה עם מערכת ה-ESC מהדור האחרון, ה-E-Diff משפר משמעותית את יכולות הפנייה של המכונית בכל תנאי. בפינות מהירות נמוכה עד בינונית, ה-DB12 מרגיש זריז ומגיב בצורה מבריקה, מתעורר לחיים בכבישים מאתגרים הודות לאחיזה קדמית עצומה ומשיכה אדירה. בינתיים, קור רוח מוחלט בפינות מהירות מקנה ל-DB12 תחושה נהדרת של ביטחון ושליטה.

כדי להגביר את מעורבות הנהג ולהגביר את עוצמת הביצועים שלו, ה-DB12 כולל יחס כונן סופי מתוקן (קיצור) (3.083:1), בתוספת כיול העברת הילוכים ייחודי. הראשון פועל כדי לספק תאוצה חזקה יותר בהילוך, בעוד שהאחרון מפחית את מהירויות ההילוכים ויוצר מאפייני העברה שונים כדי להתאים למגוון הרחב של המצבים הדינמיים של ה-DB12.

מבנה האלומיניום המלוכד של DB12 ראה עלייה של 7% בנוקשות הפיתול העולמית הודות לשינויים במגוון רכיבי המרכב; סד צולב המנוע; מגשים קדמיים ואחוריים; מוט רוחב קדמי ומחוצה אחורי. האפקט המשולב הוא שיפור ממוקד בקשיחות הפיתול ובנוקשות הצידית - במיוחד בין מגדלי התמוך הקדמיים והאחוריים - המספק נקודות חיבור חזקות ויציבות יותר לבולמים ולציר האחורי. זה מביא להישגים בביצועי המתלים, הבידוד והעידון, יחד עם שיפורים בתחושת ההיגוי המופעלת ומחוץ למרכז ותחושת החיבור הכוללת של הנהג.

עם הצגתם של בולמים אדפטיביים חכמים מהדור החדש והנדסה נרחבת של רכיבי מפתח כגון מוטות נגד גלגול קשיחים יותר, DB12 מציע דינמיקת נהיגה מובילה בכיתה ויכולת רחבה יותר.

עם גידול של 500% ברוחב הפס של חלוקת הכוח, הבולמים החדישים הללו מהווים התקדמות עצומה שכן הקיבולת הגדולה שלהם מאפשרת מגוון רחב בהרבה של שליטה ועידון על פני הגדרות מצב ההנעה של ה-DB12. על ידי ניצול ההיקף המוגדל הזה, מהנדסי תכונות הרכב של אסטון מרטין הרחיבו את טווח האופי של ה-DB12 הרבה מעבר לאלו של המתחרים בכיתה.

כיול קפדני של הבולמים מאפשר הכנסה מתקדמת של יותר תגובה ושליטה הדוקה יותר בגוף תוך כדי גלילה בין המצבים הדינמיים, עם כוונון מפורט של תותב המתלים המספק עידון ובידוד מעולים. בשילוב עם מערכת E-Diff ו-ESC המשמעות היא שבמצב GT נשמרת איכות נסיעה יוקרתית לשיוט עילאי אך זריז, בעוד שמצבי Sport ו-Sport+ מגבירים את ההיענות של ה-DB12 ומהדקים את בקרת הגוף, מכווצים את המכונית סביב הנהג. מה שהופך אותו באמת לחיים בכבישים מאתגרים כמו שלא היה מעולם.

כנקודת המגע העיקרית בין המכונית לנהג, הוקדשה תשומת לב קפדנית לשכלול מערכת ההיגוי האלקטרוני בסיוע כוח (EPAS) של ה-DB12. זה מתחיל בהתאמת עמוד הגה לא מבודד, המעניק תחושה דינמית משופרת על ידי הבטחת כניסות ההיגוי מהנהג והמשוב מהכביש נשארים טהורים ולא מושחתים.

כיול EPAS מתמקד בהבטחת שפע של הרגשה במרכז לקצב תגובה מהיר אך טבעי. ל-DB12 יש תחושה אינטואיטיבית, מעוררת ביטחון, תוך הקפדה על תגובה מוגזמת ואגרסיבית מדי של ההיגוי. כזה שמאפשר לנהג להירגע בנסיעות ארוכות אך להתענג על הדיוק, ההיענות והזריזות שלו בעת תקיפת קודקוד.

למען העקביות וחיבור הנהג, ל-EPAS מתלה קבוע ביחס של 13.09:1 עם סיוע משתנה, רגיש למהירות ו-2.4 סיבובים נעילה לנעילה. רמת סיוע משתנה זו משולבת עם תוכניות מצבי הנסיעה של ה-DB12, רמת הסיוע מצטמצמת בהדרגה תוך כדי תנועה לעבר המצב האגרסיבי ביותר (Sport+).

כדי להבטיח שיש לו את כוח העצירה שיתאים לקצב המופלא שלו, DB12 מצויד כסטנדרט בדיסקים קדמיים מברזל יצוק 400 מ"מ ודיסקים אחוריים בגודל 360 מ"מ עם פרצופים מחורצים וקדוחים לקיבולת תרמית משופרת. מגבר הבלמים גם כוונן מחדש כדי לשפר את משוב הדוושה, המעניק לנהג ביטחון רב יותר בזכות דוושה איתנה עם תחושה מיידית של כוח עצירה בשילוב עם תגובה מתקדמת.

בהדגשה של אישורי ה-Super Tourer שלו, ניתן להזמין את DB12 עם אפשרות בלם קרמי פחמן (CCB). מציע ביצועי בלימה מוגברים ודהיית בלמים מופחתת בטמפרטורות של עד 800 מעלות צלזיוס, התאמה של CCB חוסכת 27 ק"ג במסה בלתי קפיצית בהשוואה למערכת הבלימה הרגילה, אשר בתורה מיטיבה עם איכות הנסיעה ותגובת ההיגוי.

אסטון מרטין היא יישום ה-OEM הראשון של הצמיגים החדשים של Michelin Pilot Sport 5 S – 275/35 R21 103Y מלפנים ו-315/30 R21 108Y מאחור. לא מסתפק בגרסאות מדף, הצמיגים של ה-DB12 מסומנים בקודי 'AML'. זה מסמל שהם כוללים תרכובת מותאמת אישית וכוונו על ידי צוות הדינמיקה של אסטון מרטין כדי להבטיח את הרמות הגבוהות ביותר של תגובתיות להיגוי מדויק, יחד עם אחיזה מרבית בתנאים רטובים ויבשים.

ה-Pilot Sport 5s כוללות גם תוספות פוליאוריטן מוקצף לביטול רעשים בתוך פגר הצמיג. זה מפחית את 'זמזום' הצמיגים המועבר לפנים המכונית ב-20%, מוריד את רמות הרעש ומשפר את העידון ונוחות הנהג.

DB12 כולל חישוקי סגסוגת מזויפים בקוטר 21 אינץ' כסטנדרט; 9.5J מלפנים ו-10.5J מאחור. יש בחירה בין שלושה עיצובים שונים - חמש חישורים סטנדרטיים ו-Multi-Spoke ו-Y-Spoke אופציונליים - במגוון צבעים וגימורים: Five-Spoke בכסף מבריק; ריבוי חישורי סאטן פלטינה, סאטן שחור ויהלום סאטן שחור הופך; Y-Spoke בברונזה סאטן, שחור סאטן ודימון שחור סאטן.

אסטון מרטין עבדה בשיתוף פעולה הדוק כדי לייעל את המבנה של גלגלים קלים אלה כדי למקסם את הביצועים מבלי לפגוע באסתטיקה. באמצעות הדמיית קצה חדשנית כדי להבטיח שהמסה העודפת הוסרה, גלגלים אלה קלים ב-8 ק"ג מההצעות הקודמות של 20 אינץ'.

מרכז נהג - טכנולוגיה אינטואיטיבית טהורה יותר שמכניסה לך שליטה

תוכנן להציע לנהג את הדרגה המושלמת של תמיכה דינמית ללא מעצורים, DB12 מציג מערכת מובילה בתעשייה של תוכנית יציבות אלקטרונית (ESP). המערכת מציעה ארבעה מצבי ESP מוגדרים מראש (Wet, On, Track & Off) הניתנים לבחירה באמצעות כפתור ESP בקונסולה המרכזית. כל אחד מהם משולב בצורה חלקה כדי לספק שליטה מתקדמת תוך הימנעות מהתערבויות פתאומיות.

המערכת פועלת על ידי לקיחת מידע ממספר רב של חיישנים מסביב לרכב, כשהמתקדמת שבהם היא יחידת מדידת האינרציה החדשה בעלת שישה צירים. נתוני מד התאוצה המורכבים האלה בונים תמונה בזמן אמת של מה שהמכונית עושה. לאחר מכן, באמצעות אלגוריתמים חדשניים, הוא חוזה את רמת האחיזה הזמינה, כמו גם תגובה לאי יציבות רגעית.

מערכת מתוחכמת זו תוכננה לעבוד בדיסקרטיות ברקע, ומאפשרת לנהג להפיק את המיטב מהמכונית ומהתנאים עם פחות התערבויות ESP נתפסות תוך שמירה על רמה גבוהה של בטיחות. אותה טכנולוגיה חזויה, מבוססת דגמים, עומדת בבסיס כל מערכות בקרת השלדה של המכונית (ABS, Traction Control ודינמיקה לרוחב) בצורה חסרת תקדים ומשולבת לרמת ביטחון והנאה ללא תחרות של הנהג.

בנוסף ל-ESP מרובת מצבים, DB12 כולל גם חמישה מצבי כונן מוגדרים מראש; GT, Sport ו-Sport+ מתאימות בהדרגה את ההתנהגות הדינמית, כאשר כל צעד מאפשר לנהג יותר חופש לחקור את גבולות האחיזה והמשיכה; מצב רטוב משפר את היציבות על משטחי אחיזה נמוכים; מצב אינדיבידואלי מאפשר לנהג להתאים במדויק את מערכות הרכב להעדפותיו, עם החופש לערבב ולהתאים בין הגדרות שלדה, מערכת הינע, ESP ובקרת משיכה.

מצבי הנהיגה נבחרים באמצעות הקונסולה המרכזית; בקר סיבובי מסודר המאפשר פונקציית מחזור מהירה וקלה דרך חמש ההגדרות המוקדמות. לחצני עקיפה בודדים לשלדה, ל-ESP ולמפלט ממוקמים גם הם בקונסולה המרכזית, מתחת ומשמאל לבקר הסיבובי. אלה מאפשרים לנהג לעקוף את עדיפות מצב הנהיגה ולבחור את ההגדרות המועדפות עליו.

חיצוני - נועז יותר בעיצובו

העיצוב החיצוני הנועז והאסרטיבי של ה-DB12 הוא ביטוי מושלם של כוח ועוצמה. מוצג בסגנון ללא רבב שבו ידועה אסטון מרטין, המשלב 75 שנים של מורשת DB וקטע מגדיר פרופורציות ראויות לסופר טורר הראשון בעולם, הוא משדר ביטחון עצמי ותופס תשומת לב עם מבנה גוף אתלטי מרשים, אגרסיביות מדודה ואלגנטיות ללא תחרות.

מוצג עם מבנה גוף שרירי יותר כדי לסמן את הכוח הטמון מתחת - הגדלת המסלול ב-6 מ"מ מלפנים ו-22 מ' מאחור, החזית החדשה כוללת צמצם רדיאטור גדול יותר בצורת רדיאטור וצמצם מעוצב מחדש. מפצל. ממוסגר על ידי פנסי דיודה פולטת אור (LED) חדשים עם חתימה חדשה וייחודית של מנורת יום (DRL) ופרטי פני שטח מורכבים, עמידת המסלול הרחבה של ה-DB12 משלימה על ידי חישוקי סגסוגת מחושלים בהתאמה סטנדרטית בגודל 21 אינץ'. יושבת בגאווה על האף היא האבולוציה האחרונה של תג הכנפיים האייקוני של אסטון מרטין. המסמל את תחילתו של עידן חדש ומרגש, DB12 היא מכונית הספורט הראשונה עליה הוחלו הכנפיים החדשות. מראות כנף קטנות וחסרות מסגרת מחמיאות לעיצוב החדש ובמקביל גם משפרות את הפרופיל האווירודינמי של המכונית וכדי לסייע בכניסה, מציגות ידיות דלת מקדימות את הנוסעים בתא הנוסעים החדש והיוקרתי במיוחד.

מרק רייכמן, סגן נשיא בכיר ומנהל הקריאייטיב הראשי של אסטון מרטין, מוסיף: ""DB12 היא ההגדרה העיצובית שלנו לסופר טורר. היסטורית, קוד ה-GT בקרב רוב חובבי העכשווי התכוון למראית עין של נוחות, מהירות ועידון. אבל מאז הלקוח של אסטון מרטין אינו נהג רכב רגיל, ואנחנו כבר לא פשוט מעצבים אובייקטים בפני עצמם, איחדנו הכל יחד ב-DB12 - ההתנהגות, הדינמיקה, מערכת ההנעה, תחושת המרחב והסגנון - ועשינו זה למקסימום באמצעות טכנולוגיה כדי לספק את הקטגוריה החדשה הזו של חווית נהיגה בעיצוב ביצועים.

"אנחנו יודעים שכאשר הבעלים של אסטון מרטין יוצא לנהיגה בכביש פתוח בגבולות העליונים, בתקווה להגיע לאותם רגעים מרנינים של שלמות, הם מחפשים את הריגושים של מהירות וביצועים תוך שליטה בטוחה על החוויה שלהם. DB12 יודע באופן אינטואיטיבי מה הנהג רוצה ומעניק לו ללא מאמץ את השילוב האופטימלי הזה בכל רגע נהיגה. החוויה הכוללת הזו היא שמפרידה בין ה-DB12 כזן הראשון של סופר טורר".

התוספת האחרונה לקו הדם המהולל ביותר של אסטון מרטין, DB12 מדגים את המותג בכך שהוא מתקדם באומץ. ההתקדמות הסיטונאית הזו באה לידי ביטוי בעיצוב של ה-DB12, הכולל טיפול חזיתי חדש לגמרי, עמידה רחבה יותר ומשטחים שריריים יותר להגברת הנוכחות. גם הפנים עוצב מחדש לחלוטין, עם קווים אופקיים נקיים המדגישים את תחושת המרחב ומספקים את הרקע העכשווי המושלם למערכת מידע בידור חדשה ומתקדמת. DB12 רענן באופן מודגש אך ללא ספק אסטון מרטין, מגדיר את הגזע החדש של סופר טורר."

מי שרוצה לחגוג סגנון משלהם יכול לחקור אינסוף אפשרויות באמצעות שירות ההתאמה האישית של Q by Aston Martin. על ידי גישה למיומנויות של Q מאת המעצבים ואנשי המלאכה של אסטון מרטין, הלקוחות מוזמנים לצאת למסע הזמנה אישי ייחודי; כזה שמקיף הכל, החל מפרט אחד קטן ומבחין ועד הנדסה וייצור בקנה מידה מלא של רכיבים מותאמים לחלוטין. שום דבר אינו בהישג יד עם צוות העיצוב עם אינסוף אפשרויות להפוך את DB12 שלהם ליחיד מסוגו.

פנים - אומנות וטכנולוגיה עדינים יותר

ה-DB12 מועשר על ידי פנים חדש לגמרי, יוקרתי במיוחד, מפנק את היושבים בשפע מודרני, מעצים עם מערכת המידע והבידור המותאמת מהדור הבא של אסטון מרטין וחבילה אדירה של טכנולוגיה מחוברת ומשעשעת עם מערכת סראונד מרהיבה על ידי שותף אודיו חדש, באוורס ווילקינס.

שילוב של עיצוב נקי ועכשווי עם אומנות קלאסית והחומרים הטובים ביותר, הפנים של ה-DB12 מספק מקום מפלט מסוגנן ומפואר לנהג ולנוסעים כאחד. אופי העיצוב מתמקד בתא הטייס הממוקד בנהג, המשלב בצורה חלקה את היומיום

טכנולוגיות עם אומנות וחומרים יוקרתיים. הנוסעים יושבים מתחת לקו הכתפיים עם קונסולה מרכזית גבוהה, המאפשרת מעורבות מלאה עם תא הטייס היוקרתי במיוחד ושילובו בין מסכי תצוגה עכשוויים ומתגים אנלוגיים אינטראקטיביים. בקרות ממוקדות הנהג ממוקמות בצורה ארגונומית לאורך קו מרכז תא הנוסעים, מה שמבטיח חיבור מקסימלי של הנהג והקווים הנועזים והאופקיים מתרככים עם תכשיטים אלגנטיים בתא הנוסעים ופרטי עיטור ייחודיים.

אומנות נותרה בליבה של כל אסטון מרטינס. עטוף עורות ארומטיים של Bridge of Weir, תפור ביד, חלל קוסמטיקה זה מגלם ערכי סופר טורר אמיתיים; נוחות מרגיעה כדי להצטיין בנסיעות לאורך כל היום, קילומטראז' גדולות, אך עדיין מספקת את התמיכה והחיבור הדרושים כדי לספק הנאה מרבית מהנהיגה. פירוט מעודן ואופי ייחודי המגולמים על ידי השמיכות החדשות שהוצגו עם DB12. דפוס התפירה החדש מיושם על עור מלא או אלקנטרה באיכות הגבוהה ביותר® סביבות פנים.

נקודת ציון מרכזית של DB12 היא הצגת הדור הבא של המידע-בידור של אסטון מרטין. מותאם לחלוטין, תוכנן ופותח על ידי אסטון מרטין, זוהי המערכת הפנימית הראשונה של המותג.

המערכת החדשה, התומכת ב-Apple CarPlay אלחוטית™ ו-Android Auto™ *, היא מערכת מרובת מסכים משולבת במלואה ומוצגת באמצעות 10.25 אינץ' Pure Black, מסכים ברזולוציה גבוהה של 1970x720 עם בקרת מגע קיבולית מגיבה במיוחד (30ms זמן תגובה).

מתוך הבנת הצורך באיזון בין פקודות מסך מגע לבין המישוש החיובית של מתגים פיזיים, DB12 שומר על כפתורים לפעולות המכאניות העיקריות של בחירת הילוכים, בחירת כונן, חימום ואוורור ומציע את השילוב המושלם של בקרות דיגיטליות ואנלוגיות. ישנם גם מתגי ביטול לשלדה, ESP ופליטה, סיוע בנתיב ובקרת מרחק חניה, מה שמבטיח שהפקדים הנפוצים ביותר יהיו תמיד בהישג יד.

מערכת הניווט החדשה לגמרי עבור DB12 כוללת קישוריות מקוונת לחוויה חכמה, מהירה ואינפורמטיבית יותר. חיבור מקוון מאפשר לנהג פשוט לחפש את המסעדה האהובה עליו, לקרוא את הביקורות ולבחור בה כיעד. לחלופין, אם נוח יותר, בחר יעד באפליקציית Aston Martin ופשוט שלח אותו ל-DB12 שלהם במוכנות לנסיעה.

המיפוי התלת מימדי החדש עם גוונים מאופקים נותן הוראה אינטואיטיבית וברורה עם הנחיית נתיב ושכבות על תנועה בזמן אמת. ניתוב דינמי מחובר מבטיח לא עיכובים מיותרים. תצוגת לוויין זמינה עבור אלה שאוהבים לראות פרטים, הורדה דינמית כדי לדמיין את האזור שמסביב תוך כדי נסיעה.

אבני היסוד של מערכת המידע והבידור החדשה של DB12 הם קישוריות מקוונת ואפליקציית Aston Martin נלווית חדשה לגמרי. שתי ראשונות למותג, בעלי DB12 יוכלו לתקשר, ליצור אינטראקציה ולתקשר עם המכונית שלהם.

קישוריות מקוונת תסייע לחוויית הבעלות באמצעות קלות שימוש מוגברת ושקט נפשי, ומציעה עדכונים ואבחון Over The Air (OTA). מערכת הולכת ומתרחבת, היצע המכוניות המחוברות של אסטון מרטין ימשיך להתפתח ככל שהמוצרים, השירותים והתמיכה עבור כלי רכב יתפתחו.

המערכת האקולוגית החדשה של המכונית המחוברת הזו משתמשת בשלושה מרכיבים מרכזיים - DB12, אפליקציית Aston Martin ושרתי הנתונים המאובטחים של Aston Martin. שלושת האלמנטים הללו מתחברים דרך רשתות סלולריות 4G LTE / GSM נדודות גלובליות באמצעות ה-e-SIM המשובץ ב-DB12, אשר מסופק וממומן על ידי אסטון מרטין.

בעת רכישת DB12 החדש שלהם, לקוחות יוזמנו להירשם לאפליקציית Aston Martin החדשה וליצור מזהה AML ייחודי משלהם. האפליקציה זמינה ב-iOS ואנדרואיד, מאפשרת אינטראקציה חלקה, שליטה ומשוב אל המכונית וממנה באמצעות המכשיר האישי שלהם.

תוכן מותאם אישית ספציפי לרכב שלהם מוצג במסכים ברורים ואינטואיטיביים התואמים בצורה חלקה לממשק המשתמש/UX החדש של מערכת המידע והבידור. מהאפליקציה, לקוחות יכולים לנטר, לאתר ולהגן על הרכב שלהם, לשלוח נקודות עניין לניווט או להיות מודרכים ברגל עם ניווט במייל האחרון. הם יכולים גם לנהל את פרטי החשבון שלהם ולשתף בקהילה של בעלי אסטון מרטין באמצעות עדכוני מדיה משולבים.

האפליקציה מציעה גם מגוון של חבילות מנוי לרכב מחובר בחינם לשלוש השנים הראשונות ונועדו למקסם את חווית הבעלות של אסטון מרטין. ישנן שלוש הצעות למנויים לרכב מחובר. אלה מופעלים ללא תשלום כאשר האחריות החדשה של DB12 של לקוח מופעלת. כהטבה נוספת לבעלים עתידיים, המנוי קשור לרכב במשך שלוש השנים הראשונות, גם אם ה-DB12 נרכש מחדש באמצעות תוכנית המכירה המוקדמת של אסטון מרטין המאושרת ב-Timeless.

המנויים והתכונות המחוברים הם כדלקמן:

נוֹחוּת

ניווט מחובר / התראת גניבה / עוזר קולי / התראת Geofence

ניהול רכב

אתר / זיהוי / הגנה / התראת מהירות / נתוני נסיעה / מצב רכב / נעילה מרחוק / ביטול נעילה

שירותי רכב

שיחת חירום / שיחת תקלה / קונסיירז' אסטון מרטין / מצב פרטיות / עדכונים באוויר / מנויים / אבחון

אופציונלי יתרון המנוי מציע התאמה אישית, אינטראקציה ויתרונות פונקציונליים נוספים. Advantage מציעה בתחילה מעקב אחר רכב גנוב, ומאפשרת לבעלי DB12 לבנות פורטפוליו של תכונות נוספות ושירותי מנויים כדי להרחיב ולהעשיר את חווית הבעלות שלהם.

בהתאם למשימתו לספק מצוינות בכל היבט, Aston Martin DB12 מציג חוויה חדשה בהנאה מאודיו. לשם כך הוא מצויד כסטנדרט במערכת השמע Aston Martin 390w 11. באמצעות חומרה מתקדמת, מערכת זו מציעה מצב סאונד היקפי ומשתמשת ב-QuantumLogic® עיבוד קול ליצירת נוף סאונד וביצועי שמע שנועדו להתאים בצורה מושלמת ל-DB12.

עבור אודיופילים אמיתיים אסטון מרטין פיתחה מערכת סראונד אופציונלית עם שותפי אודיו חדשים, Bowers & Wilkins. תוך שימוש בטכנולוגיות וחידושים שנמצאו ב-HiFi הביתי ברמה עולמית של Bowers & Wilkins, מערכת מותאמת אישית זו עוצבה בצורה אקוסטית לעוצמת הקול והצורה הפנימית של ה-DB12 כדי לספק חווית האזנה מרהיבה באמת.

רמקולים בעלי ביצועים גבוהים כגון אלומיניום Double Dome טוויטרים ו-Continuum® רמקולי טווח ביניים מעניקים למערכת סאונד היקפית 15 רמקולים, מוגבר כפול של 1,170W צליל מאוזן ומדויק. רמקולים ייעודיים תלת מימדיים וסאב וופר חזק מבטיחים את חווית הסאונד המרתקת ביותר האפשרית במכונית ספורט אסטון מרטין.

איכות סוחפת זו מושגת על ידי מיקום, כיוון וסימטריה מושלמים של עמדות הרמקולים, אשר נבנו עמוק לתוך המרקם של ה-DB12; דבר שהושג על ידי שיתוף פעולה הדוק בין אסטון מרטין ומהנדסים של באוורס אנד ווילקינס.

עיצוב משולב בצורה חלקה מבטיח שהמערכת תיראה טוב כמו שהיא נשמעת. עם רשתות רמקולים מנירוסטה זמינים בגימורים התואמים לתכשיטי הפנים של DB12, הם כוללים נקבים מותאמים לאקוסטיקה מושלמת ואסתטיקה בולטת.

אמדיאו פליסה, מנכ"ל אסטון מרטין, אמר על ה-DB12 החדש: "כאשר למותג יש היסטוריה כמו לאסטון מרטין, חשוב לכבד את העבר. לא בהסתכלות לאחור, אלא על ידי דחיפה באותם אנרגיה ותשוקה שהניעו את המייסדים שלנו לפני 110 שנה. עם ה-DB12 החדש אנחנו מחזקים את קו הדגמים של DB ומחזקים מחדש את אסטון מרטין כיצרנית מכוניות ספורט עם ביצועים יוצאי דופן באמת. על ידי שילוב ביצועים מובילים בכיתה ודינמיקת שלדה יוצאת דופן עם טכנולוגיה מתקדמת, אומנות ללא דופי ועיצוב ללא רבב, DB12 מוביל את אסטון מרטין לעידן חדש של מצוינות."

עם משלוחים ראשונים שמתוכננים להתחיל במהלך הרבעון השלישי של 2023, ה-DB12 החדש והנועז מגדיר קטגוריה חדשה משלו ומציב את הרף לביצועים, התרגשות נהיגה, יוקרה וסגנון. זה לא סתם GT. DB12 הוא הסופר טורר הראשון בעולם.