May 25, 2023

May 25, 2023

אסטון מרטין משיקה את DB12 עם בכורה מדהימה במהלך פסטיבל הסרטים הבינלאומי של קאן אסטון מרטין משיקה DB12 חדש עם אירוע נוצץ במלון דו קאפ-עדן-רוק

  • מכונית שנחשפה על ידי אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® נהגי הצוות לאנס סטרול ופרננדו אלונסו
  • 110 דמויות עטורות שבחים מבידור, ספורט ואמנויות מתאספות כדי לחגוג את ה-110 של המותג האייקוני יום השנה ומבשר את הדור הבא שלו
  • אסטון מרטין שותפה בגאווה עם amfAR - הבסיס לחקר האיידס


25 במאי 2023, קאפ ד'אנטיב, צרפת : אסטון מרטין העניקה אמש לתחילת הדור הבא של מכוניות הספורט שלה, כשהמותג הבריטי האייקוני הציג את ה-DB12 החדש עם בכורה נוצצת ליד קאן.

מלון דו קאפ-עדן-רוק המפואר, שנחשף בגאווה בסביבה השלווה של הריביירה הצרפתית, סיפק רקע הולם לעולה החדשה הנוצצת של אסטון מרטין כדי לגנוב את אור הזרקורים במהלך פסטיבל קאן הבינלאומי.

לרגל חגיגות 110 שנה לאסטון מרטין, 110 אורחים מוערכים מכל תחומי הבידור, הספורט, האמנויות והעסקים התאספו כדי לחזות בהגעתו של אייקון חדש וליהנות מהופעות חיות מדהימות של זמרת ושחקנית בריטיות עטורת פרסים. רינה סוואיאמה והדיג'יי הבינלאומית פגי גו.

כוכבי הקולנוע שנכחו כללו את זוכי פרס האוסקר קתרין זיטה-ג'ונס, מייקל דאגלס ולאונרדו די קפריו, שההופעה שזכתה לשבחים ב-Flower Moon הדהימה את המבקרים בקאן השבוע. שחקנים נוספים שנכחו כללו את קייט בקינסייל, טובי מגווייר, ג'יימס מרסדן ושחקן ג'יימס בונד ג'פרי רייט.

אליהם הצטרפו אישים מפורסמים נוספים מעולמות הבידור, כולל הראפר, הזמרת והשחקנית המלכה לטיפה זוכה פרס הגראמי והזמר האמריקאי אדם למברט. את עולם האופנה ייצגו גם הדוגמניות המובילות וויני הארלו, לאיס ריביירו, אלסנדרה אמברוסיו ופופי דלווינגן.

ה-DB12 המודגש כסופר טורר הראשון בעולם, מגדיר קטגוריה חדשה משלו ומציב את הרף לביצועים, התרגשות נהיגה, יוקרה וסגנון. DB12 הוא הראשון בדור הבא של מכוניות הספורט של אסטון מרטין המצופה מאוד, המבשר על עידן חדש של ביצועים גבוהים ויוקרה במיוחד.

עם מהירות מרבית מלהיבה של 202 קמ"ש והספק הכוח הטוב ביותר מסוגו של 680PS/800Nm ממנוע ה-4.0 V8 Twin-Turbo שלו, DB12 משלב ביצועים וטיפול יוצאי דופן עם עיצוב פנים יוקרתי במיוחד המתמקד בתא הטייס במרכז הנהג, המשלב את העדכניים ביותר טכנולוגיות עם אומנות וחומרים יוקרתיים.

בשבוע של התכשיט של הפורמולה 1 במירוץ הכתר במונקו, אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® נהגי הקבוצה, לאנס סטרול ופרננדו אלונסו, היו בהישג יד כדי לחשוף באופן אישי את דגם הביצועים החדש שמצטרף בגאווה לקו הדם ה-DB בן ה-75 של אסטון מרטין של מכוניות ספורט בריטיות יוצאות דופן. שני הנהגים יקוו להמשיך את ההתחלה המדהימה של אסטון מרטין ל-2023 F1® אליפות עולם, כאשר הנבחרת כרגע במקום השני באליפות הקונסטרוקטור.

לורנס סטרול, היו"ר הבכיר של אסטון מרטין אמר: "ההשקה של DB12 מסמנת לא רק את ההתחלה של הדור הבא של מכוניות הספורט שלנו, אלא גם צעד מפתח קדימה בחזון שלנו לבסס את אסטון מרטין כביצועי האולטרה-יוקרה הבריטיים הנחשקים ביותר בעולם. מותג.

"בהתחשב בהתמקדות בחגיגת השילוב הייחודי שלנו בין יוקרה וביצועים גבוהים, לא יכול להיות מקום טוב יותר לחשוף את DB12 מאשר כאן בקאן, ערב הגאלה של amfAR ובמהלך שבוע הגראנד פרי של מונקו".

אסטון מרטין גאה להיות נותנת חסות מציגה של amfAR Gala Cannes היוקרתית, עם ההזדמנות המיוחסת להחזיק את מכונית הלקוחות הראשונה DB12 שתוכרז מחר בערב במכירה פומבית לתמיכה בקרן לחקר האיידס שנוסדה על ידי אליזבת המנוחה. טיילור.