May 26, 2023

May 26, 2023

מהדורת ההשקה של Aston Martin DB12 מעלה 1,600,000$ ב-amfAR גאלה קאן

  • הזכות לקבל את המשלוח הראשון ללקוחות DB12 נמכרת במכירה פומבית של צדקה
  • כספים שגויסו יתמכו בעבודה של הקרן לחקר האיידס
  • הסופר טורר הראשון בעולם הושק בקאן לקראת החסות של אסטון מרטין על הגאלה amfAR

26 במאי 2023, קאפ ד'אנטיב, צרפת : ההזדמנות המיוחסת להחזיק את מכונית הלקוחות הראשונה של Aston Martin DB12 נרכשה אמש עבור$ 1,600,000 (€ 1.5 מיליון) במכירה פומבית של צדקה עטורת כוכבים ב-amfAR גאלה קאן.

גולת הכותרת החברתית של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בקאן, אירוע הגאלה היוקרתי עם עניבה שחורה במלון האייקוני הוטל דו קאפ-עדן-רוק, נכחו על ידי דמויות מפורסמות מעולם הבידור, האמנויות והאופנה, כולל המארח זוכת פרס הגראמי, המלכה לטיפה, השחקנים Rebel Wilson, Fan Bingbing והדוגמניות שרה סמפאיו, ביאנקה בלטי, היידי קלום, סטלה מקסוול ואלסנדרה אמברוסיו.

לזוג השחקנים איימי ג'קסון ואד ווסטוויק הצטרפה הספורטאית הגרמנייה אליקה שמידט כאורחים של אסטון מרטין.

ה-DB12, שהוצג למכירה פומבית בלילה על ידי אווה לונגוריה וג'יימס מרסדן, היה זה שהפך לכוכב התוכנית, כשהדגם המדהים האיץ הרבה מעבר להערכות המכרז כדי לגייס סכום יוצא דופן כדי לתמוך בעבודתה של הקרן לחקר האיידס. הכתבה המומרת ביותר של הערב.

קווין רוברט פרוסט, מנכ"ל amfAR, אמר: "התמזל מזלנו לקבל את אסטון מרטין בתור נותנת החסות לאירוע ה-29 של amfAR גאלה קאן ואנו אסירי תודה על התרומה הנדיבה של ה-DB12 המרהיב הזה למכירה הפומבית החיה שלנו. מכונית ספורט פנומנלית זו הייתה גולת הכותרת של הגאלה והכנסות המכירה הפומביות יתנו דחיפה חשובה למאמצים שלנו לפתח תרופה ל-HIV."

לורנס סטרול, יו"ר ההנהלה של אסטון מרטין אמר: "אסטון מרטין נרגשת לתמוך ב-amfAR גאלה קאן. בנוסף להצגת נדיבותם של משתתפי amfAR, הסכום המדהים שגויס במכירה פומבית זו מדגיש את ההתרגשות עבור ה-DB12 החדש ואת ההיבטים האולטרה-יוקרה והביצועים הגבוהים הייחודיים של הדגם הזה שמעלים אותו הרבה מעבר לקטגוריית ה-GT הנוכחית".

מהדורת ההשקה הנמכרת במכירה פומבית תהיה הדוגמה הראשונה לסופר טורר הראשון בעולם שיימסר ביד ללקוח בכל מקום בעולם. היא מצוידת בגאווה במפרט ההילה Iridescent Emerald שנחשף בהופעת הבכורה העולמית של המכונית בקאן.

המכונית היא גם הראשונה שקושטה בנגיעות מיוחדות שאצרו בקפידה שירות Q על ידי אסטון מרטין בהזמנה אישית לחגוג את ה -110 ההיסטורי של המותג. יום נישואין, כולל תג פגוש מיוחד ורקמת משענת ראש. המכונית המיוחדת במינה מציגה גם לוח על סף הדלת של תא הנוסעים, המסמן את ההיסטוריה הייחודית שלה.

לבעלים המיוחס תהיה גם הזדמנות נדירה עבור אסטון מרטין ארמקו קוגניזנט פורמולה 1® נהגי הצוות, לאנס סטרול ופרננדו אלונסו, יוסיפו באופן אישי את חתימותיהם לכיסוי המנוע, היבט ייחודי שישמר לצמיתות על ידי אסטון מרטין באופן ההולם את הדגם המדהים באמת, בעל ביצועים גבוהים ואולטרה-יוקרה.

אסטון מרטין גאה להיות נותנת חסות של ארגון amfAR Gala Cannes היוקרתי, התומך בעבודתו של הארגון המוביל ללא מטרות רווח המוקדש לחקר איידס, מניעת HIV, חינוך לטיפול והסברה. מאז 1985, amfAR גייסה כמעט$ 617 מיליון והעניקה יותר מ-3,500 מענקים לצוותי מחקר ברחבי העולם.

התרומה למטרה כה חשובה מהווה חלק מהפעילות הפילנתרופית של אסטון מרטין ומפעילותה של החברה מירוץ. ירוק. אסטרטגיית קיימות, השואפת לא רק למזער את השפעותיה הסביבתיות אלא גם לתרום תרומה חיובית לחברה.