סיפור בן 110 שנה
ברוכים הבאים ל-110 שנות אסטון מרטין. היסטוריה טבולה באובססיה. חיים שלמים שמוקדשים לתשומת לב לפרטים הקטנים. מעל למאה שנה של רדיפה אחר שלמות ואינטנסיביות. בכל פינה.
1913
שני אייקונים אגדה אחת אחת
ב- 15 לחודש שנת 1913. רוברט במפורד וליונל מרטין הקימו סוכנות רכבים קטנה. מוכי הלם ואכזבה מהרכבים אותם מכרו, הם החליטו לאסוף כוחות, להפשיל שרוולים לייצר רכב משל עצמם.
1914
רכב נולד
Coal Scuttle, הרכב הראשון שלנו. האב טיפוס הורכב ממנוע מסוג קובנטרי סימפלקס שעוצב מחדש וגוף רכב שהושמש מחדש כדי להתאים לשילדה שעיצבו בעצמם. מלחמת העולם בלמה את שאיפות של השניים אשר נאלצו להמתין לסוף המלחמה בשנת 1919 כדי להופיע לראשונה במירוץ נגד השעון מלונדון לאדינברו, לזכות בזהב.
1920
שואגים לתוך ה-20
מאיצים לתוך העשור החדש בבית גדול ורחב ידיים אשר מוקם במחלבה ישנה שנמצאת ברחוב אבינגדון נולדו שני הדגמים האייקונים. ה- TT1 ו-TT2. שתי מכוניות המירוץ התחרו בקומץ תחרויות גרנד פרי אירופאיות לפני שפרשו בשנת 1923.
1922
נחקק בברוקלנד
עם 110 שנים על השעון, ברוקלנד חקוקה בדפי ההיסטוריה המוקדמים שלנו. כאן, הגלגלים שלנו השאירו את הסימנים הראשונים שלהם על גבי מסלול האספלט בשנות ה-20. מאיצים כל הדרך למעלה לגבהים שוברי שיאים.
>>
1923
מגלח שיאים
הסכין הבא בתער הגילוח שלנו. הורכבה על ידי יצרן מטוסים. חורשת את פני השטח עם הגוף הצר להחריד שלה, היא מטפסת על גבעות, קובעת שיאים ופורצת דרך לשלדה הראשונה שלנו שנמכרת לציבור הרחב.
1927
השם זה מרטין, אסטון מרטין
עשר שנים ו-60 מכוניות מאז הראשונה שלנו, אנחנו עוברים לבעלות חדשה. מעכשיו נוהגים תחת שם חדש שיום אחד יהיה שם נרדף לתהילה. אסטון מרטין.
1934
פורצים את מחסום ״ה-100 מייל לשעה״
נקודת השיא של רכבי הדור השלישי שלנו הגיעה בשנת 1934 עם דגם "Ulster". האולסטר בעל העיצוב החדשני ועם מנוע שהוסב ליכולת ייצור של 85 כ״ס שבר את מחסום המהירות עם שיא של 100 מייל לשעה.
1939
ממטוסים לאטום
כאשר ענני המלחמה כיסו את שמי אירופה, בשקט בשקט הסבנו את מפעל הרכבים לייצור חלקים עבור מפעל מטוס הקרב אשר היה בסמוך "Vickers-Armstrong". כשאר הוביל ברקע את ניסויי הפרוייקט ״קונספט אטום״. המפעל אשר באורח פלא לא הופצץ בזמן מתקפת הבליץ הגרמנית, לא נרתע והמשיך לעבוד לאורך כל תקופת המלחמה, למעשה, המלחמה הניעה את הגל הבא של הרכבים שלנו בתקופת השלום.
1946
עבודה בזמן מלחמה מלחמה
בסוף שנת 1946 אסטון מרטין עומדת למכירה. בשיאה בזמן תקופת המלחמה, החברה העסיקה כ-130 עובדים והתפתחה הודות לעבודתה עבור הממשלה. מבלי לבנות אפילו רכב אחד.
1947
הלב של אסטון
לאחר רכישת אסטון מרטין בפברואר של אותה השנה. כבר בחודש ספטמבר דיוויד בראון רוכש חברת רכב מקומית בשם לגונדה, וביחד איתה את מנוע ששת הצילינדרים החדש. המנוע החדש הופך ללב הפועם של דגם ה-DB2. אב טיפוס לרכב מירוץ - מוכן לתעופה.
1949
מרוויחים את פסי המירוצים שלנו
אנחנו בתקופה מאוד שאפתנית. אנו מכוונים לכוכבים עם פיתוח דגמים חדשים המבססים את ההצלחה שנראה לאורך כל שנות ה-50. זהו תחילתו של עשור בו אנו פוגשים דגלי שחמט רבים. מירוץ בלה מאן ורבים מהמסלולים הטובים העולם.
1953
ניצחון משובח
1953 נושאת עמה עונת מירוצים מוצלחת במיוחד. דגם ה-DB35 היפייפה בכל המירוצים למעט אחד וסולל את הדרך לפיתוח של מכוניות חזקות יותר ומהירות יותר כמו DBR1. להגיע ראשונים הופך לטבע השני.
1959
בונז'ור לניצחון
בשנת 1959 דגם ה -DRB1 תופס את שני המקומות הראשונים של מירוץ 24 השעות המפורסם של לה מאן, שבועות ספורים לאחר השקתה של ה- DBR4, רכב החד מושבי אשר יועד למסלולי הבפורמולה 1. אסטון מרטין חוזרת למסלול.
1960
תחילתו של אייקון
דגם ה-DB4 GT מהווה את הבסיס לאייקון הבריטי המוטורי. נבנה עם גוף קל יותר, שילדה קצרה יותר ומנוע חזק הרבה יותר. הקונספט המשיך להתפתח כדי להוסיף עוצמה מצד אחד ומצד שני להפחית במשקלו בצורה משמעותית. התוצאה -DB4 GT Zagato.
1963
Bonded to Bond
עם תשוקה הולכת וגדלה מצד הקהל ליוקרה ועוצמה, נולד ה -DB5 הרכב הכריזמטי בעל מנוע 4.0 ליטר. אשר הפך לאייקון ניצחי מיד עם השקתו בסרטי ג׳ימס בונד, גולדפינגר ות'אנדרבול.
1966
היהלום שבכתר
. במהלך שנת 1966, עוד מעלתה המלכה אליזבת השנייה החליטה לבקר במפעלי החברה בניופורט. ביקור שלמעשה התחיל מערכת יחסים ארוכה בין החברה לבין משפחת המלוכה.
1970
המלך לעתיד צ'ארלס השלישי, ברכבו החדש מדגם DB6 Volante בצבע כחול סיישל, התשוקה שהחלה מכאן לרכבי אסטון מרטין.
2009
רוקדים עם הכוח
העשור מסתיים עם הגרסה המלהיבה ביותר - ה - ואנטג׳ V12. סוף סוף, הדגם האלגנטי ביותר עם המנוע הגדול ביותר ועם 510 כ״ס.2016
מלכת הגראנד טורר הבלתי מעורערת
ה- DB11 נולדה עם מורשת של מעל לעשור הגריל האייקוני הדגיש את הפרונט בצורת צדפה. מופת של אומנות עם מנוע V8או V12 עם מנוע טווין-טורבו שמספיק 503 או 630 כ״ב.2017
לשבור את התבנית
הזאגטו הבאה הגיעה. ה-Shooting Brake רכב דו מושבי קורע את האספלט כרכב שפרקטי גם לשימוש ביומיום. כל סנטימטר פוסל בשלמות.
2019
ברוכים הבאים לוויילס
המפעל החדש ב- סנט את׳ון פותח את שעריו. מפעל הרכבה חדש בדרום ויילס. המפעל החדיש יועד לייצור של רכבה כביש/שטח האולטרה יוקרתי עם ביצועי מסלול.
2020
הנסיך צ'ארלס, פותח רשמית את מתקן סנט אתאן של אסטון מרטין המייצרת לראשונה רכב בייצור סדרתי ראשון בווילס לאחר יותר מ-50 שנים.
2021
One with Formula 1
אנחנו חוזרים לפורמולה 1 כקבוצה רשמית ותופסים את המקום הראוי לאסטון מרטין במסלולי המרוצים של פסגת הספורט המוטרי.
2021
מאסטר בנהיגה
אומנות בלתי אפשרית. אנו חושפים את רכב-V8 האמצעי הראשון שלנו, סופרקאר ההיברידי. מיזוג של סיבי קרבון עם חומרים חכמים וייחודים, יצירת האומנות הזו הנושאת את השם Valhalla. חווית סופרקאר חדשה.
2021
חגיגות הכסף של בונד
האייקון הנצחי מציג את הסרט NO Time TO Die, הסרט ה-25 בסדרה האגדית, חוזרות לשירות ארבע אגדות קלאסיקות - ה -v8 Saloon, DB5, Valhalla ו-DBS. מאיצים עד קמ"ש האחרון.
2021
נהיגה בלתי אפשרית
ה- Valkyrie הכי קרוב שאפשר לרכב פורמולה 1 מבלי ההגבלות החלות על רכבי מסלול. עם טכנולוגיה השייכת לעידן החלל, היפייפיה שהורכבה בעבודת יד, מתריסה כנגד חוקי הכבידה יוקרה ללא גבולות.
2022
דגם בלי חוקים
ה Valkyrie נולד על בסיס קונספט של רכבי לה מאן. מדמם ביצועים מקסימלים לרכב כביש. שילוב של מרחב עם שלדת מרוץ, אוירודינמיקה ובסיס כוח שמגיע היישר מפסגת הטכנולוגיה.
2022
2023
הדרך קדימה
יוקרה בריטית מעודנת, שילוב של עיצוב ממכר וחדשנות טכנולוגית שיוצרים מכוניות שנולדו מחלום אך נועדו לנהוג. במשך 110 השנים ואילך.